Díjak az érdi INTERSPAR-nak

Rangos elismeréseket kapott az érdi INTERSPAR a 2017-es évben. A bevásárlóközpont építésekor innovatív, környezettudatos, praktikus megoldásokat alkalmaztak és nagy hangsúlyt fektettek a vizuális elemek és a boltberendezés összhangjára. A legfrissebb SPAR arculati koncepció szerint kialakított közel háromezer négyzetméteres áruház rendkívül széles áruválasztékkal, modern, család- és vevőbarát szolgáltatásokkal várja vásárlóit.

Díjak az érdi INTERSPAR-nak

A márciusban megnyitott áruház májusban átvehette az Élelmiszer magazin Év boltja díját hipermarket kategóriában. Az év második felében pedig a Trade magazin SuperStore versenyén szintén első helyezést ért el kategóriájában.

A Mastercard idén második alkalommal hirdette meg „Az év kereskedője” versenyt, amelyen a SPAR „A legjobb ügyfélélmény” kategóriában az érdi hipermarkettel pályázott. A verseny célja az volt, hogy felhívja a figyelmet az eredeti és különleges megoldásokra, valamint inspirálja a fejlesztéseket, bővítéseket és elismerésben részesítse azokat a kereskedőket, akik szeretnének többet nyújtani vásárlóiknak. A SPAR pályamunkája a megmérettetésen az előkelő második helyezést érte el. Azok a kereskedők, akik a meghirdetett három kategória valamelyikében neveztek, automatikusan versenybe szálltak Az Év Kereskedője elismerésért is. A harmadik helyért járó oklevelet idén a SPAR Magyarország nyerte el.

Ezek a díjak nagy elismerést és megerősítést jelentenek a cég számára, hogy a vásárlók minőségi kiszolgálása érdekében, valamint a környezet védelméért tett erőfeszítések és beruházások jó döntésnek bizonyultak. A SPAR Magyarország a jövőben is folytatja előremutató fejlesztéseit.